Гидропоршневой агрегат HC 750 G з бензиновим двигуном
371 297 ₴
- Під замовлення
- Код: 2371029
- +380 (97) 221-80-04Київ, менеджер
- +380 (66) 330-54-76Одеса, Сервіс
- +380 (68) 870-70-74Київ, Сервіс
Новий компактний гидропоршневой агрегат для важких матеріалів
Завдяки новій технології Hydrastroke, робоча температура помітно знижується, збільшуючи термін служби агрегату.
Дизайн гідросистеми HC 750 G запозичений у авіаційній та гірничої промисловості, забезпечуючи якісну і довговічну роботу поршневого насоса.
Сучасні технології, що використовуються у HC 750 G забезпечують тривалу і якісну роботу при роботі з важкими і в'язкими матеріалами. А також матеріалами з наповнювачами: бітум і шпаклювальна маса.
Універсальність, міцність і простота в обігу. застосовується навіть при використанні на будівельних об'єктах.
Wagner HeavyCoat 750 випускається з електричним двигуном (230 В) і бензиновим двигуном. Поршень насоса виготовлений з надміцних матеріалів, тому агрегат фарбувальний НС 750 можна використовувати для високов'язких матеріалів, таких як вогнезахисні матеріали, наповнювачі, а також забезпечує більш високу продуктивність.
Особливості та переваги НeavyCoat 750
Розпилювач з прямим зануренням, без тертя і відпрацьованої гідравлічної технологією.
Переваги
• Технологія HydraStroke™
• Секція гідравліки Severe Service™
• Раціональне проектування
• Тепер з двигунами Honda
• Технологія HydraStroke™
• Сучасна цифрова гідравлічна система
• Спрощений вузол насоса з приводом
• Оптимізовані деталі
• "Цифрові" гідравлічні системи - звичайне явище в майже кожному важкому обладнанні.
• Золотниковая пара була революційною більше 40 років тому, але недоліки очевидні.
• Спрощена гідравліка.
• Безвідмовний, надійний гідропривід повільного ходу. Немає тертьових деталей, які стираються
Кінці ходу визначаються двома датчиками (герконові перемикачі)
• Датчики спрацьовують від магніту, що знаходиться на гідравлічному поршні
• При спрацьовуванні датчика логічний контролер активує електромагнітний клапан
• Електромагнітний клапан регулює подачу масла до гідравлічного мотора для забезпечення ходу вгору або вниз
• Потім цикл повторюється
Технологія НydraStroke™ - Цифрова гідравлічна система
Сучасна цифрова гідравлічна система замінює золотник
• Геркон - замінює вузол тяги перемикача
• Логічна плата – консервирована в уретане для захисту
• Магнітний клапан – загальнодоступний компонент
• Переваги цифрового гідравлічної системи
• Знижує кількість деталей, необхідних для зміни ходу поршня
• Прибирає дуже точні деталі з насоса з приводом
• Більш швидка зміна ходу
• Застосування загальнодоступних деталей, перевірених і зарекомендували себе у важкій промисловості
Примітки про логічну платі
− Це не плата управління тиском
− Основна функція - відправлення сигналу магнітного клапана в залежності від положення поршня гідравлічного
− Консервирована в уретане для більшого захисту
− Буде продовжувати роботу навіть, якщо покрити фарбою, маслом, водою і т. д.
− Одна запчастина, що включає в себе логічну плату, датчики, кришку і кабель, який підключається до соленоиду
Спрощений Вузол насоса з приводом (УНП)
• Скорочено кількість деталей у вузлі насоса з приводом (УНП) на 35 одиниць (48 зараз в порівнянні з 13 в новому дизайні)
• Скорочено кількість оброблюваних деталей на 14
• Одна рухома деталь і чотири прокладки в гідравліці (10 рухомих деталей і 14 прокладок у поточному)
• Дизайн з цільним гідравлічним циліндром для точної підгонки до секції гідравліки
• Простіше обслуговувати
• Оптимізовані компоненти
• Новий поршень забезпечує скорочення виділення тепла і його розсіювання
• Великі лінії потоку скорочують падіння тиску і збільшує ефективність системи
• Коротше поточного дизайну на 12.7 см
• Фіксація розташування вертикальної труби
Дизайн з золотниковым клапаном
При досягненні нижнього положення, механічна тяга перемикання переміщує золотник у муфті
• Гідравлічне масло направляється в поршень з боку штока
• Гідравлічний поршень рухається вгору
• При досягненні верхнього положення, механічна тяга перемикання переміщує золотник у попереднє положення.
• Гідравлічне масло направляється в поршень з боку головки поршня
• Гідравлічний поршень опускається.
• Цикл повторюється.
Спрощений вузол насоса з приводом
Новий дизайн буде включати цілісний блок насоса і головку поршня
Цільний дизайн поліпшить підгонку секції гідравліки, що продовжить термін служби прокладок і сальників
• Скорочено кількість деталей в УНП на 35 одиниць (48 зараз в порівнянні з 13 в новому дизайні)
• Скорочено кількість оброблюваних деталей на 14
• Одна рухома деталь і чотири прокладки в гідравліці (10 рухомих деталей і 14 прокладок у поточному)
Переваги
• Знижується вартість вузла насоса з приводом
• Знижується ризик поломки деталей
• Цілісний блок насоса і головки поршня призводить до дольшему терміну служби прокладок і сальників (відсутність порушення співвісності, спостережуваної при з'єднанні різних деталей)
• Менша вартість обслуговування і ремонту
• Простіше звичайного дизайну з золотником
Оптимізовані деталі
Розумно спроектована головка поршня для максимізації охолодження
• Рифлена головка поршня розвіює тепло і зменшує поверхню, до якого необхідно торкатися користувачеві
• Великі приєднання через вузол двигуна/насоса
• Більш просте обслуговування гідроприводу
• Впроваджені верхня і нижня зношувані опори гідравліки для забезпечення максимального терміну служби гідравлічних прокладок і поршня
• Прокладання та изнашивающаяся опора штока поршня входять до модульний роз'єм і легко обслуговуються шестигранним ключем
• Дизайн з цільним гідравлічним циліндром для точної підгонки до секції гідравліки
• Підвищена зносостійкість і термін служби насоса з приводом і секції гідравліки
• Фіксація розташування вертикальної труби
• Коротше поточного дизайну на 12.7 см
• Логічна плата консервирована в уретане для захисту від небезпечних факторів промислового робочого ділянки
Секція гідравліки Severe Service
Перевірений часом і зарекомендував себе дизайн
Секція гідравліки застосовувалася на HeavyCoat протягом 50 років
• Безвідмовна, надійна секція гідравліки повільного ходу
− Подовжує термін служби розпилювача
• Саморегулюючі сальники
− Перешкоджає передчасному зносу, викликаного надмірним затягуванням
Два способи демонтувати секцію гідравліки
Швидкознімна секція гідравліки
− Легко демонтується 5 кріпильними болтами та стрижнем
− Заміна всієї секції гідравліки
• Гайка демонтажу циліндра стандартна зі всіма моделями
− Використовуйте гайку демонтажу циліндра на зрізах під ключ для простого демонтажу циліндра з блоку.
− Замінює всі, крім верхнього сальника
• В комплект входить занурений нижній клапан
• Переваги:
− Здатність відкачувати надважкі матеріали без голодування насоса
− Розпорошує сполучні матеріали.
Секція Гідравліки SEVERE SERVICE
Занурений нижній клапан покриття з високою часткою сухого залишку, заповнювачі блоків, в'язкі і розбухаючі
Раціональне проектування - Короткий огляд
Естетика - важливий критерій при виборі обладнання
• Грубий, але все ще елегантний зовнішній вигляд
• Оптимізований продув критично важливих елементів
• Активне охолодження гідравлічного бака
• Вертикальний дизайн для більш простого обслуговування
• Надійна і довговічна продуктивність
− Цільний стрижневий рівнемір
− Самозатягивающийся ремінь
− Механічне регулювання тиску
− 12" покришки пневматичні
Оптимізований продув
Оптимізовані кожух вентилятора і передня решітка для найкращого охолодження
• Повітря продувається через всі критично важливі деталі, які переносять гідравлічне масло
− Насос виробництва Nachi
− Рукави впуску і випуску гідравліки
− Активний бак охолодження
− Фільтр масла
• Насос працює з температурою на 14°C менше, ніж аналогічні розпилювачі HeavyCoat
• Менший знос критично важливих деталей
Гідравлічний бак
Гідравлічна ємність активного охолодження
• Пластини радіатора збільшують поверхню і дозволяють повітрю проходити крізь бак
• Конструкція проводить масло через пластини радіатора
Вертикальна компоновка
виносить Вузол привода / насоса в передню частину
• Спрощує доступ до найбільш допустимим деталей
Технічні характеристики фарбувального апарату:
-
Тип насоса – поршневий гідронасос;
-
Потужність бензинового двигуна – 5,6 Hp; 4,1 кВ;
-
Ємність паливного бака - 3,1 л,
-
Макс. тиск – 25 МПа (250 бар),
-
Макс. подача матеріалу – 6 л/хв (подача регулюється),
-
Макс. в'язкість матеріалів ― 65 000 мПас,
-
Макс. сопло – 0,047" (1,30 мм),
-
Вага – 81 кг,
-
Габаритні розміри Д х Ш х В ― 1090 х 660 х 866 мм,
-
Максимальна температура матеріалу ― 43С,
-
Виробник – J. Wagner GmbH, Німеччина.
Комплектація фарбувального агрегату:
-
Базовий апарат HevyCoat 750 G,
-
Шланг ВД DN13; макс. 25 МПа; NPSM 1/2“; 15 м 2336585
-
Відтяжка для шлангу DN10; макс. 25 МПа; NPSM 3/8“; 2,5 м 2336582
-
Перехідний патрубок 3/8“ x 1/2“ 814-005
-
Безповітряний пістолет AG 14, G-thread 1/4“; в комплекті з соплодержателем TradeTip 3 502119
-
2SpeedTip; S10; 235 / 527
-
Реверсивна форсунка S20 243/539
-
Стрічковий ключ
-
Маслянка
-
Інструкція російською мовою
-
Гарантійний талон
Гарантія ― 3 роки!
Допустимі лакофарбові матеріали: Латексні фарби емульсійні фарби, протипожежні захисні засоби і товстоплівкові матеріали, цинкова пудра і фарби на основі залозистої слюдки, ґрунтовка для безповітряного розпилення, розпорошується клей, антикорозійні засоби, товстошарові покриття і бітумінозні матеріали.
НЕ використовувати дане устаткування для розпилення води або кислот.
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 81 кг |
Висота | 866 мм |
Ширина | 660 мм |
Довжина | 1090 мм |
Основні | |
Виробник | Wagner |
Діаметр сопла | 1.19 мм |
Робочий тиск | 250 бар |
Країна виробник | Німеччина |
Продуктивність | 7.6 літр/хв |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість циліндрів | 1 |
Об'єм двигуна | 196 куб. см |
Потужність двигуна | 5.6 к. с. |
Тип двигуна | Бензиновий |
Тактность двигуна | Двотактний |
Марка двигуна | Honda |
Додаткові функції | |
Регулювання подачі розпилюваної суміші | Так |
Користувальницькі характеристики | |
Макс. розмір форсунки | 0,043'' |
- Ціна: 371 297 ₴